Het softwarepakket voor de automaterialengrossier.

Lees meer Demo Support Vragen?

Easy-trade

Voor de grote en kleine grossier.

Bent u als automaterialen grossier serieus met uw bedrijf bezig? Dan is Easy-trade zeker geschikt voor uw bedrijf.
Onze software is schaalbaar en of het nu gaat om een paar werkplekken of 150, 1 of meerdere vestigingen, onze software kan het aan. Niet alleen omdat wij het zeggen, maar vooral omdat de praktijk dit laat zien.

Met Easy-trade software verwerkt u inkoop en verkoop, beheert u klanten en vraagt u statistische informatie op. Het systeem geeft altijd een nauwkeurig antwoord op de vraag: hoe gaat het met een specifieke klant en hoe ontwikkelt zich diens omzet? Precies de informatie die u nodig heeft voor serieus klantmanagement. Easy-trade heeft bovendien een volledige boekhoudmodule, deze is een integraal onderdeel van de software. Natuurlijk kunt u ook informatie exporteren voor een externe boekhouder.

Easy-trade is software met een jarenlange geschiedenis in uw branche. Ontwikkelaar Autotaal is een bedrijf dat al decennia werkt in de automotive. Meerdere medewerkers komen uit de sector en kennen de automaterialengroothandel van binnenuit. Dat merkt u aan de opzet en functionaliteit van de software! Onze bedrijfsvisie sluit naadloos aan bij de uwe: no nonsense en afspraak = afspraak. Ook belangrijk, we zijn 100% onafhankelijk van importeurs en bieden ondersteuning aan iedereen.

Easy-trade ShopPortal

De webshop voor uw klanten.

Easy-trade is uitbreidbaar met de ShopPortal module. Dit is een complete webshop die u integreert in uw website. Klanten zien hier (als u dat wilt) direct voorraden en hun "eigen" prijzen. Uiteraard kunnen ze direct bestellen. Deze verkooporders gaan direct in Easy-trade. Dit scheelt veel orderinvoer en maakt uw proces efficiënter.

Easy-trade ShopPortal is te combineren met externe shops zoals MijnGrossier, Aldoc, Thule, Intersprint, Intertyre, Alcar, MPM en vele andere.
Klanten zien uw eigen artikelen maar ook wat op voorraad is bij leveranciers. Uiteraard is er een wielen- en bandenmodule. U bepaalt welke producten u zichtbaar maakt (en welke niet).

Het pakket

Hieronder een greep uit de functionaliteiten.

Orders

Met Easy-trade maakt u orders, pakbonnen en facturen. Weborders worden automatisch aangemaakt. U kunt snel informatie bij toeleveranciers ophalen en overnemen op de order. Offertes? Ook mogelijk!

Klant-/leverancierbeheer

Naast de standaard CRM-functionaliteit zijn er vele mogelijkheden voor prijsafspraken. U legt per soort, groep en op klantniveau kortingen, staffels en acties vast. Dit kan ook voor leveranciers. Zo heeft u een dynamisch prijssysteem en legt u de meeste prijsafspraken vast. U kunt zelfs per klant een prijsafspraak maken voor een specifiek product.

Koppelingen

Easy-trade ondersteunt diverse koppelingen naar leveranciers en systemen zoals ShopPortal, MijnGrossier of Aldoc. U vraagt direct voorraad op of stuurt orders electronisch door. Dat maakt uw werk stukken efficiënter!

Boekhouding en telebankieren

Easy-trade bevat een complete boekhoudmodule. Hiermee verricht u werkelijk alle basis boekhoudtaken. BTW-aangifte uitdraaien of een (pro forma) jaarafsluiting maken? Geen probleem! Natuurlijk kunt u uw eigen grootboekschema en dagboeken opnemen. Daarnaast maakt u SEPA bestanden voor betalingen en incasso's aan vanuit het pakket.

Inkoop-/voorraadbeheer

Easy-trade is te koppelen met diverse leveranciers. U kunt meerdere leveranciers aanleggen voor een product en direct vanuit de werkorder of via een bestelorder bestellen. Ook bestellen via een centraal magazijn of levering tussen filialen onderling behoren tot de mogelijkheden. Daarnaast kunt u goederenontvangsten boeken (desgewenst aan de hand van een bestelorder) om zo de voorraad bij te werken. Uiteraard worden artikelen op orders gereserveerd in de voorraad. Voor onder meer PartsNet worden orders automatisch ingeboekt.

Lijstlayouts

Alle orders, facturen en overzichtslijsten geeft u in een speciale ontwerper zelf vorm. Natuurlijk maken wij daarvoor een set standaardlijsten aan op basis van uw briefpapier.

Mailen facturen

Facturen e-mailen naar klanten is in een handomdraai geregeld. Facturen kunt u trouwens ook verzamelen. Voorts zijn er mogelijkheden om debiteuren te bewaken en/of aan te manen.

Statistiek

Easy-trade genereert zeer uitgebreide statistische informatie over onder andere klanten en omzetten. Dat geeft u inzage in de ontwikkeling van uw bedrijf. Door seizoenspatronen op te nemen krijgt u een realistisch beeld. Met de app raadpleegt u deze informatie heel gemakkelijk op een iPhone of iPad.

Uitbreidingen

ShopPortal module

Met de ShopPortal module geeft u klanten toegang tot al uw artikelen, maar ook tot facturen, pakbonnen en openstaande orders. Daarnaast is er een "bandenhotel" waarmee u winter/zomerbanden opslag voor uw klanten verzorgt. Het mooie van deze module is dat vele leveranciers worden verenigd op één plek. Klanten kunnen informatie uit MijnGrossier, Aldoc maar ook over banden en velgen opvragen. Alles is met voorraad- en levertijdindicaties te tonen. Getoonde prijzen zijn klantspecifiek en volledig gekoppeld aan het Easy-trade systeem.

Vertegenwoordigersmodule

Met deze module roepen vertegenwoordigers klantinformatie op en houden bezoekverslagen bij op hun iPad. Terwijl ze op locatie bij de klant zijn! Dit geeft uw buitendienst een helder overzicht en administreert bezoeken. Afspraken raken niet meer zoek.

Demo of vragen?

Bent u geïnteresseerd? Dan komen wij graag een demonstratie geven.

Bent u geïnteresseerd Easy-trade? Vraag dan nu met het formulier hieronder een gratis demo aan! Wij bezoeken uw bedrijf en presenteren ons pakket. Liever telefonisch een afspraak maken? Bel 010-2457138.

Ik wil graag   een demo   meer informatie.
Uw bericht is verstuurd! Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
{{warningMessage}}

Ondersteuning

Wij streven er naar om u op een persoonlijke manier te helpen.

Met een Easy-trade softwarecontract heeft u recht op de service van ons helpdesk-team. ICT-expert of digibeet? Onze ervaren medewerkers helpen iedereen op duidelijke wijze. Desgewenst voeren wij uw gehele ICT-beheer uit.

V
Helpdesk

De Easy-work helpdesk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 t/m 17:00 bereikbaar:

Telefoon
010-2457138
E-mail:


In geval van een calamiteit kunt u contact opnemen met uw account manager.

F
Updates

De Easy-trade helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 t/m 17:00 uur. Calamiteit? Dan neemt u gewoon contact op met uw account manager!


Autotaal Automatisering B.V.
Olivier van Noortstraat 7
3124 LA SCHIEDAM
Tel: 010-2457138
ABN AMRO Bank: NL26ABNA0256506795
BTW nr: NL009713505B01
KvK: 24187840