MAAKT UW WERK EEN STUK MAKKELIJKER

Lees meer Demo Support Vragen?

Easy-work professional

Uw complete universele garagebedrijf automatiseren, van receptie, planning, werkplaats en magazijn tot en met mailings aan uw klanten? Met een makkelijk te gebruiken softwarepakket? Het kan met Easy-work Professional, dé merkonafhankelijke oplossing die uw bedrijf koppelt aan diverse toeleveranciers en informatieaanbieders.

Easy-work is merkonafhankelijk en valt niet onder een automaterialenimporteur of grossier. Dat biedt u alle vrijheid om te ondernemen!

De voorloper van Easy-work is ontstaan in 1990. Het pakket is letterlijk ontwikkeld in een universeel garagebedrijf en dat is tot op de dag van vandaag te zien in de opbouw en werkwijze van het pakket. Vanzelfsprekend lijkt Easy-work niet meer op de vroegere MS-DOS pakketten, het is een uiterst modern en functioneel pakket. Zeker de nieuwe versie die we sinds 2016 leveren! Deze heeft met zijn voorlopers één ding gemeen: eenvoud staat voorop, vandaar de naam Easy-work!

Handig: u kunt uw Easy-work Professional met en zonder boekhoudmodule aanschaffen.

Standaard modules

Easy-work Professional is zeer volledig, voordelig én bevat standaard zeer veel modules voor een zeer betaalbaar tarief. Onderstaande modules zitten er standaard in:

Werkorders

Met Easy-work maakt u snel en eenvoudig werkorders en facturen. Schermen zijn voorzien van tabbladen zodat u snel kunt wisselen tussen verschillende stukken informatie. Werkorders afdrukken, mailen of als bestand opslaan? Het kan allemaal. Ons pakket ondersteunt ROB (Reparatie Onderhoud en Banden) voor digitale facturering aan leasemaatschappijen.

Auto in-/verkoop

Easy-work biedt volledige ondersteuning bij inkoop en verkoop van auto's. Facturen met meerdere auto's zijn mogelijk en u kunt voor klanten ook pro forma facturen maken.

Klant-/kentekenbeheer

Easy-work heeft een uitgebreide module klantbeheer. Een overzicht van alle kentekens van een klant is direct opvraagbaar. U kunt per klant aangeven of facturen gemaild of per post verstuurd moeten worden. Of beide! Ook het versturen van aanmaningen vanuit het pakket is eenvoudig. Nieuwe klant? U haalt het adres op via een koppeling met de postcode.nu API. Kentekens zijn handmatig aan te leggen, maar ook via het inlezen van een kentekencard. Deze data is aan te vullen met gegevens van het RDW of VWE.

Documentbeheer

In vrijwel alle modules kunt u documenten en/of foto's koppelen. Ook is het mogelijk om eigen notities of foto's (bijv. van een schade) aan een kenteken te koppelen. In de boekhouding kunt u een memo opslaan bij een factuur. Zo heeft u alle informatie op één plek. Deze wordt ook meteen opgeslagen in de database. Maakt u een back-up, dan heeft u óók een backup van deze documenten.

Mailingen / SMS

Contact houden met klanten of een reminder versturen? U stuurt in een handomdraai een mailing over APK, bandenwissel of airco-onderhoud. Ook is het mogelijk om mailings te maken op basis van diverse zoekcriteria. Uiteraard kiest u zelf of ze per post of e-mail naar de klant gaan. Een begeleidend SMS-je? Kan ook! Daarnaast kunt u losse SMS berichten sturen vanuit Easy-work. Daarvoor moet u wel even een losse SMS-bundel aanschaffen.

Inkoop-/voorraadbeheer

Makkelijk bestellen bij uw favoriete grossier(s)? Easy-work maakt het u makkelijk met directe koppelingen met diverse automaterialengrossiers. U kunt meerdere leveranciers aanleggen voor een product en direct bestellen vanuit de werkorder of via een bestelorder. U geeft zelf aan of er wel of geen automatische bestelorders worden aangemaakt. Daarnaast boekt u goederenontvangsten (bijv. aan de hand van een bestelorder) om zo de voorraad bij te werken. Uiteraard worden artikelen op werkorders gereserveerd in de voorraad.

RDW diensten (APK melden)

Easy-work ondersteunt koppelingen naar het RDW via RDC en VWE. U kunt rechtstreeks (meerdere auto's tegelijk) APK melden. Uiteraard kunt u ook voertuiginformatie opvragen of een exportbewijs aanvragen. De kilometerstand wordt vanuit onder meer de werkorder direct doorgegeven aan het RDW. Tenminste, als u dat wilt.

Planning

In Easy-work zit een planningssysteem. Hierin vermeldt u werkorders, maar ook andere afspraken zoals bijv. een tandartsbezoek van een medewerker. Ook kunt u auto's binnen melden, zodat deze zichtbaar worden voor het kloksysteem.

Lijstlayouts

Alle werkorders, facturen en overzichtslijsten geeft u in een speciale ontwerper zelf vorm. Uiteraard maken wij uw briefpapier na in het pakket. Dat werkt wel zo prettig. U kunt door middel van deze module uw lijsten helemaal naar wens samenstellen.

Bandenbeheer

Biedt u klanten een bandenhotel service? Easy-work is standaard uitgerust met een ‘bandenhotel’. Hiermee organiseert u de halfjaarlijkse bandenwissel. U kunt bandenstickers en een opslagbewijs voor uw klant printen. Ook het bijhouden van de profieldiepte is mogelijk. Klanten informeren dat het tijd is voor de bandenwissel? Dat kan automatisch via de koppeling met de mailingmodule!

Optionele modules

Boekhouding en telebankieren

U zoekt ook software voor boekhouden? Easy-work is eenvoudig uitbreidbaar met een volledige boekhoudmodule. Hiermee verricht u in een handomdraai alle basis boekhoudtaken. Ook BTW-aangifte en de (pro forma) jaarafsluiting maakt u zelf. Natuurlijk kunt u uw eigen grootboekschema en dagboeken opnemen. Ook SEPA bestanden (voor betalingen en incasso's) maakt u aan vanuit het pakket. Handig!

Klokken

Werktijdregistratie: u doet het met de module Klokken. Uw monteurs kunnen hun werkuren zelf klokken, u neemt ze vervolgens op in een werkorder. Zo registreert u nauwkeurig de bestede tijd per werkorder.

Ervaringen

Demo of vragen?

Vrijblijvend kennismaken met Easy-work?

We geven graag een demonstratie bij u op de zaak. Dan ziet u de veelzijdigheid van ons pakket en beantwoorden we ter plekke al uw vragen.
Vul nu het formulier in of bel ons op 010-2457138.

Ik wil graag   een demo   meer informatie.
Uw bericht is verstuurd! Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
{{warningMessage}}

Ondersteuning

U staat er niet alleen voor!

Gaat u aan de slag met Easy-work? Dan heeft u recht op support van onze helpdesk. Ons uitgebreide Helpdesk-team staat voor u klaar. Of u nu een ervaren computergebruiker bent of niet veel ervaring heeft, zij zorgen ervoor dat u snel weer verder kunt.

V
Helpdesk

De Easy-work helpdesk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 t/m 17:00 bereikbaar:

Telefoon
010-2457138
E-mail:
F
Downloads & updates

Easy-work Professional gebruikers krijgen regelmatig updates van de software. Zo blijft ons systeem altijd actueel. Is er een update? Bovenin uw scherm verschijnt een melding waarmee u het pakket direct kunt downloaden en bijwerken.


Autotaal Automatisering B.V.
Olivier van Noortstraat 7
3124 LA SCHIEDAM
Tel: 010-2457138
ABN AMRO Bank: NL26ABNA0256506795
BTW nr: NL009713505B01
KvK: 24187840